I. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, kupujący powinien poinformować sprzedającego o swojej decyzji, o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy. Pobierz wzór formularza. Skorzystanie z udostępnionego wzoru nie jest obowiązkowe.
2. Zgodnie z prawem klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
3. Do formularza ‘’Oświadczenia odstąpienia od umowy” prosimy dołączyć dowód zakupu produktu.
4. Towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, aby mógł nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia;
• W którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy
• W którym osoba trzecia wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
6. Zwroty produktów prosimy kierować na adres: FHU Marcin Kramarczuk ul.Leśna 33, 26-070 Łopuszno. Niezwłocznie po podjęciu decyzji o rezygnacji z produktu, w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
II. Reklamacje produktów.
1. Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczenia produktów bez wad, ponadto towar jest dostarczony jako nowy.
2. W celu złożenia reklamacji produktu prosimy o kontakt tel. 600 740 865 lub na skrzynkę pocztową e-mail kontakt@bikeever.pl W celu umówienia przewoźnika, który odbierze towar.
3. W przypadku stwierdzenia wad zakupionego produktu w trakcie użytkowania, Klient może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wszystkich wskazanych przez producenta serwisach zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej.
4. W celu złożenia reklamacji prosimy pobrać formularz reklamacji gwarancyjnej. Pobierz wzór formularza. Wypełniony formularz razem z dowodem zakupu dołączamy do reklamowanego produktu.
5. Po ekspertyzie produktu przez specjalistów z zakresu sprzętu rowerowego zostaje wydana decyzja o wyniku reklamacji:
• Decyzja pozytywna po której klient wybiera dwa warianty,
a) Wymiana towaru na nowy
b) Zwrot środków pieniężnych na rachunek bankowy
• Decyzja negatywna
a) zwrot produktu na wskazany adres przez klienta
III. Uszkodzenia przesyłki podczas transportu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki przy przyjmowaniu towaru prosimy klientów o informację do sprzedającego o zaistnieniu takiego faktu. Klient ma prawo odmówić również przyjęcia uszkodzonej paczki. Jeżeli okaże się że po rozpakowaniu kupujący stwierdzi, że produkt jest uszkodzony, wówczas należy skontaktować się z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu szkody. Ważne jest aby protokół szkody został sporządzony w ciągu 7 dni roboczych od odebrania przesyłki.